Menyembuhkan Asli - Sebab Top Kenapa We Love Pemulihan Nenek

Menyembuhkan Asli - Sebab Top Kenapa We Love Pemulihan Nenek

Adakah anda masih ingat yg mengejek pada Nenek anda untuk mencadangkan menggigit pada cengkih untuk sakit gigi yang tidak baik atau mengambil pewangi wap dengan minyak kayu putih untuk melegakan sejuk yang tidak baik? Kita sering cenderung untuk mengabaikan terapi rumah semula jadi yang mudah didapati. Ia amat mudah untuk mengambil pil untuk melegakan sakit kepala yang jahat; lebih-lebih lagi kerana kebiasaan, tanpa menyedari potensi kesan jangka panjang sakit atau mungkin kesan sampingan bahan kimia dalam bentuk tablet.

Apa Home Pemulihan Min?

Rawatan rumah adalah ubat cepat diperbuat daripada bahan semulajadi seperti herba, rempah dan makanan yang biasa ditemui di dapur anda. Rawatan rumah pakai juga bermakna perubahan gaya hidup yang menggabungkan senaman, yoga, tips ayurveda, homeopati, pemakanan dan perubahan pemakanan, terapi urut, menggunakan aromaterapi minyak pati dan banyak lagi. Idea ini adalah untuk mencadangkan "semulajadi" cara-cara untuk meningkatkan kesihatan dan kecergasan dengan kemudahan dan kemudahan.

Berikut adalah Top 3 sebab mengapa anda ingin mencuba penawar semula jadi untuk penyakit biasa:

Asli: Tiada kesan sampingan yang berpotensi melainkan anda secara khusus alah kepada sesuatu.
Mudah: Mereka boleh diletakkan bersama-sama dengan cepat daripada mudah didapati OTC (over-the-counter) produk atau didapati di dapur anda sendiri dari bahan-bahan semula jadi.
Mampu: Ubat-ubatan ini kos rendah yang murah dan menyelamatkan kamu dari kos perubatan yang tinggi dan yuran doktor.
Ubat semula jadi boleh digunakan untuk merawat masalah kesihatan yang sama dengan pengetahuan yang betul dan penggunaan terapi alternatif. Ubat rumah untuk penyakit membantu meningkatkan imuniti dan membantu anda dan anak anda dalam pemulihan awal dari penyakit. Anda boleh menggunakan penawar semula jadi untuk menangani masalah harian seperti demam, jerawat dan jerawat, sakit-sakit badan, kelemumur, batuk dan selsema, bisul, rambut kering, ruam lampin, kulat kuku jari kaki atau lebih penyakit kronik seperti jangkitan saluran kencing (UTI ), ketiak gelap, radang paru-paru berganda. Anda paling mungkin untuk mendapatkan bantuan separa atau lengkap dari gejala anda. Kelemahan hanya menggunakan ubat rumah untuk merawat penyakit anda boleh bahawa ia adalah memakan masa dan mungkin atau tidak boleh memberi bantuan segera.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar