Perut

Perut

Saya melihat iklan daripada 'membaca rahsia saya bagaimana saya hilang 6 paun lemak perut'. Saya ingin tahu supaya saya klik pada salah seorang daripada mereka. Rahsianya adalah membeli produk ini. Jadi di sini adalah rahsia saya, dan ia tidak akan dikenakan bayaran apa-apa tetapi masa anda.

Terdapat dua langkah-langkah untuk rahsia saya. Yang pertama adalah menelan gula dan tidak mempunyai roti. Ini bermakna tiada soda, diet atau sebaliknya. Bukannya tengah hari menjemput saya bar gula-gula, makan pisang sebaliknya. Mengenai makanan, membeli blueberry. Anda tidak perlu untuk mendapatkan yang baru. Kerja-kerja beku sama dengan baik dan jauh lebih murah. Blueberry adalah hampir makanan yang sempurna untuk dimasukkan ke dalam badan anda.

Potong semua selepas makanan ringan makan malam. Jika anda perlu makan sesuatu, membuat popcorn. Saya tidak bermaksud jenis gelombang mikro. Saya maksudkan biji yang anda sebenarnya pop diri sendiri. Sesuatu yang lain untuk mengelakkan adalah marjerin. Baca bahan-bahan. Jika anda tidak faham apa yang sedang anda baca, mengapa memasukkannya ke dalam badan anda? Marjerin adalah produk buatan manusia, tidak ada seorang pun yang semulajadi.

Langkah seterusnya adalah mendapatkan dari sofa dan mula berjalan. Saya tidak bermaksud 'shlep' (ungkapan New York). Maksud saya sebenarnya berjalan. Bagi anda yang mungkin telah lupa bagaimana - berdiri lurus, bahu belakang, kepala dipegang tinggi. (Fikirkan pendirian tentera). Apabila anda berjalan, ia adalah tumit tumbuhan, menolak ke hadapan pada jari kaki. Jika dilakukan dengan betul, anda akan merasakan otot-otot di perut anda mula mengetatkan. (Ya, terdapat otot di bahagian perut yang sebenarnya melekat pada otot kaki anda.) Anda tidak perlu berjalan pada kadar yang pesat. Anda boleh bersiar-siar bersama-sama, selagi anda berasa otot mengetatkan di perut anda dengan setiap langkah. Apabila saya berjalan anjing saya, mereka berhenti setiap lima kaki untuk menyemak setiap di mana anjing-anjing lain sudah berhenti.

Apabila anda mula berjalan, menetapkan matlamat anda yang sedikit lebih setiap hari. Tidak lama selepas itu anda akan dapat berjalan satu batu, kemudian dua, kemudian tiga, dan lain-lain Ini bukan satu penyelesaian yang cepat, tetapi sesuatu yang mudah yang bekerja.

athena_louise

Tidak ada komentar:

Posting Komentar