Panduan Mudah untuk ADHD Vitamin Alternatif

Panduan Mudah untuk ADHD Vitamin Alternatif

Jika anak anda mempunyai ADHD, vitamin alternatif boleh membantu. Oleh kerana berjuta-juta dolar dibelanjakan untuk pengiklanan oleh syarikat-syarikat dadah, kita sering dapat ditipu untuk mempercayai bahawa dadah adalah satu-satunya cara untuk merawat gangguan, tetapi ini adalah tidak benar. Dalam artikel ini, anda akan belajar yang melengkapi untuk memberi anak anda untuk ADHD dan mengapa. Dengan maklumat ini, anda boleh membantu anak anda menyekat gejala semula jadi dan sembuh dari penyakit ini.

Sebelum saya menyenaraikan vitamin alternatif untuk ADHD, mari kita cepat bercakap tentang ubat-ubatan preskripsi dan mengapa mereka tidak boleh menjadi pilihan yang terbaik untuk anak anda. Pertama sekali, ubat-ubatan tidak sembuh; mereka hanya menyekat gejala. Kedua, seperti yang anda mungkin sudah tahu, ubat boleh mempunyai kesan sampingan yang merisaukan dan bahkan berbahaya jangka pendek dan panjang. Ketiga, sesetengah penyelidik percaya bahawa Ubat ADHD pada kanak-kanak boleh membawa kepada dadah rekreasi gunakan semasa tahun-tahun remaja dan seterusnya ke alam dewasa.

Walaupun anda mungkin telah sedar maklumat dalam perenggan di atas, ia adalah penting untuk menekankan nilai mencari penyelesaian semula jadi.

ADHD Vitamin Alternatif

Kalsium - anda tahu bahawa kalsium adalah penting untuk tulang dan gigi yang kuat, tetapi adakah anda tahu bahawa mineral ini menenangkan kanak-kanak dengan ADHD?
Zink - adalah mineral yang penting untuk pembangunan yang betul dan fungsi optimum otak dan sistem saraf. Kajian telah mengaitkan kekurangan dalam zink untuk menurun kecerdasan.
Magnesium - kami mempunyai kekurangan magnesium meluas di negara ini. Lebih penting lagi, 95% daripada kanak-kanak yang mempunyai ADHD adalah kekurangan magnesium. Memberi tambahan ini dapat mengurangkan gejala hiperaktif, gelisah, kecewa dan banyak lagi.
Omega 3 asid lemak yang baik untuk otak dan jantung. Kajian telah menunjukkan bahawa Omega 3 dapat menstabilkan mood dengan menenangkan otak. Vitamin ini juga bermanfaat bagi orang-orang yang mengalami asma atau kulit gangguan.
Vitamin alternatif untuk ADHD
Walaupun makanan tambahan di atas adalah penting untuk diet yang sihat, ia adalah lebih penting untuk memberi anak anda ubat homeopati yang telah dirangka khusus untuk menyekat dan menyembuhkan gejala ADHD. Ya, betul ... saya menggunakan perkataan "sembuh." Tidak seperti ubat-ubatan, ubat homeopati yang baik sebenarnya akan memulihkan fungsi otak yang betul dari masa ke masa.

Jika anda baru memulakan penyelidikan anda ke dalam vitamin ADHD alternatif, ia adalah penting untuk menyedari bahawa kajian klinikal telah menunjukkan bahawa gejala ADHD adalah disebabkan oleh kekurangan dalam pemakanan. Ini adalah mengapa ia adalah penting untuk memberi anak anda ubat homeopati yang telah direka untuk memberikan otak nutrisi yang diperlukan, manakala menekan gejala.

Terbaik vitamin ADHD alternatif mengandungi terbukti secara klinikal bahan-bahan seperti Hyocyamus (melegakan kegelisahan, ledakan dan lebih-terangsang) dan Arsen Iod - stabliizes mood, menghalang tantrums sabar, menenangkan dan melegakan kanak-kanak yang tidak sabar, cepat marah atau hiperaktif. Oleh kerana ubat-ubatan ini benar-benar semula jadi, mereka tidak mempunyai sebarang kesan sampingan atau interaksi. Yang paling menarik, seperti yang saya katakan sebelum ini, mereka akan benar-benar memulihkan fungsi otak yang optimum dengan penggunaan yang teratur dari masa ke masa. Apa yang lebih baik untuk kesihatan anak anda dan ketenangan fikiran anda?

Selain vitamin alternatif untuk ADHD disenaraikan dalam artikel ini, pastikan untuk memberi makan anak anda makanan yang asli dan menggalakkan dia untuk mendapatkan latihan harian yang bersungguh-sungguh, sebaik-baiknya di luar rumah. Melakukan tiga perkara ini akan membuat perubahan ketara dan berkekalan dalam tingkah laku anak anda dan memberi peluang terbaik untuk mempunyai kehidupan yang bahagia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar