Adakah Palms Anda Sentiasa berpeluh dan Anda Ingin untuk menghilangkan Berpeluh?

Adakah Palms Anda Sentiasa berpeluh dan Anda Ingin untuk menghilangkan Berpeluh?

Selama hampir seluruh hidup saya tapak tangan saya telah sentiasa berpeluh dan saya hanya tidak tahu apa yang perlu dilakukan tentang keadaan ini memalukan. Saya hanya tahu saya terpaksa mencari jalan untuk menghentikannya kerana saya tidak bersedia untuk hidup bersamanya lagi.

Ini adalah mengapa saya mula melakukan lebih banyak penyelidikan dan saya akan menyedari rawatan yang paling popular dan kebaikan dan keburukan mereka.

1. ETS

Ini adalah rawatan satu masa dan satu-satunya penyelesaian yang kekal berhenti berpeluh anda. Anda pada dasarnya membolehkan pakar bedah memotong saraf tertentu di dalam badan anda untuk berhenti berpeluh. Walaupun ilmu ETS semakin baik dan lebih baik ia semata-mata tidak cukup baik lagi kerana kebanyakan orang mengalami kesan sampingan yang dahsyat. Ini adalah mengapa saya tidak mengesyorkan rawatan ini. Ia sebenarnya telah diharamkan di beberapa buah negara di seluruh dunia.

2. AlCl 20%

Ini merupakan penyelesaian yang anda perlu memohon beberapa kali dan ia akan berhenti berpeluh anda untuk kira-kira seminggu selepas itu. Ini bermakna anda akan mempunyai untuk melakukannya sekali seminggu selepas itu untuk menjaga tapak tangan anda daripada berpeluh lagi. Ia adalah penawar yang benar-benar mudah tetapi ia hanya berfungsi dengan orang-orang yang tapak tangan yang berpeluh hanya sederhana.

3. iontophoresis

Pada pendapat saya ini adalah penyelesaian yang terbaik pada masa ini. Bukan sahaja ia benar-benar mudah untuk digunakan tetapi ia juga berfungsi dalam masa 5 hari. Kelemahan hanya untuk ia adalah bahawa ia adalah agak mahal. Walau bagaimanapun ia juga boleh membuat peranti anda sendiri di rumah dan mencapai keputusan yang sama. Secara peribadi, saya lebih suka peranti buatan sendiri dan ia telah bekerja dengan sangat baik bagi saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar