Batu Buah Pinggang Bantuan - Mengapa Anda Perlu Lebih Daripada Air kepada Pas Batu Buah Pinggang

Batu Buah Pinggang Bantuan - Mengapa Anda Perlu Lebih Daripada Air kepada Pas Batu Buah Pinggang

Bantuan batu karang adalah sukar untuk mencari hari ini jika batu buah pinggang anda (s) adalah lebih besar daripada 5 mm. Mujurlah, batu karang yang paling yang lebih kecil daripada 5 mm akan lulus dengan meminum air yang banyak. Batu karang lebih degil (lebih besar daripada 5 mm) akan mengambil lebih sedikit daripada air.

Jika anda mengalami sakit batu karang, yakinlah bahawa anda tidak keseorangan. Beribu-ribu pesakit akan menggunakan rawatan alternatif untuk membubarkan dan mengepam batu karang mereka. Dan pada akhir artikel ini, anda akan mempelajari 5 cara yang lebih untuk membantu lulus batu karang.

Biar saya jelaskan mengapa rawatan di rumah begitu berkesan.

Pas Batu Buah Pinggang dengan Natural Health

Batu karang adalah salah satu penyakit yang lebih menyakitkan tetapi juga salah satu yang paling boleh dirawat. Malah, anda mungkin telah berlalu banyak batu karang dan tidak tahu ia. Kerana batu karang yang paling (kalsium) adalah disebabkan kerana kekurangan penghidratan, maka tidak menghairankan bahawa penghidratan yang betul akan lulus batu-batu ini.

Wanita perlu minum sekurang-kurangnya 90 auns air dan lelaki perlu minum sekurang-kurangnya 125 auns. Anda mungkin berfikir bahawa ini adalah mustahil tetapi badan anda akhirnya akan menjadi lebih membiasakan kepada jumlah ini. Dan sebagai badan anda menjadi lebih membiasakan, badan dan buah pinggang anda akan di mansuhkan dengan berkesan.

Tetapi air bukan satu-satunya perkara yang boleh membantu lulus batu-batu ini; berikut adalah beberapa tips mudah dan berkesan untuk rawatan di rumah.

Batu Buah Pinggang Bantuan Sila!

Terdapat lebih daripada 30 + perkara yang anda boleh lakukan yang telah ditunjukkan untuk menyembuhkan dan mencegah batu karang di masa hadapan. Berikut adalah 5 yang perlu anda pertimbangkan.

1. Jangan minum air paip. Anda harus minum air suling sehingga anda batu lulus. Air suling adalah percuma mineral yang tidak akan menambah kepada komposisi batu anda. Air suling boleh didapati di mana-mana kedai runcit. Adalah penting untuk mendapatkan jumlah yang disenaraikan di atas.

2. Anda juga perlu makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran. Salah satu sebab anda mahu makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran adalah kerana serat larut air juga akan membantu mengepam buah pinggang anda. Curahan buah pinggang anda adalah sangat penting. Pergi untuk 7 hidangan setiap hari.

3. Beberapa buah-buahan juga akan membantu membubarkan batu karang kalsium. Sebagai contoh, dengan memakan limau sehari anda boleh membantu membubarkan batu anda. Lemon sarat dengan asid sitrik yang telah ditunjukkan untuk membubarkan kalsium.

4. Anda juga mungkin ingin mencuba ubat biji saderi yang telah popular dengan beberapa pelanggan kami. Anda perlu panaskan 2 cawan air dengan 2 sudu besar biji saderi. Terikan benih dan minum setengah cawan setiap 30 minit.

5. Juniper juga merupakan herba popular untuk memulihkan kesihatan buah pinggang. Selepas mengunyah buah beri, anda akan melihat melegakan kesakitan hampir serta-merta. Juniper boleh didapati di mana-mana kedai makanan kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar