Bagaimana untuk menghilangkan Sinusitis kronik Kekal - Punca Sebenar Sinusitis kronik

Bagaimana untuk menghilangkan Sinusitis kronik Kekal - Punca Sebenar Sinusitis kronik

Adakah anda perasan bagaimana apabila mereka yang resdung pergi ke doktor dan mendapatkan antibiotik, dan masalah itu hanya datang lagi? Dan, ia akhirnya bertukar menjadi sinusitis kronik.

Ini kerana masalah akar sebenarnya disebabkan oleh yis dan kulat. Jangkitan bakteria hanya berlaku selepas sinus yang menutup bengkak, yang menyebabkan ia cedera. Antibiotik kemudian menghilangkan bakteria ini dan memberi anda kelegaan jangka pendek ... untuk beberapa minggu.

Masalahnya ialah bahawa antibiotik memburukkan yis dan menyebabkan pertumbuhan yis lanjut. Pada hakikatnya, rawatan antibiotik sebenarnya menyebabkan sinusitis kronik anda. Selain kelegaan sementara, satu-satunya yang baik ia ia membuat pengeluar (dan doktor ') dompet gemuk.

Jadi apa penyelesaian yang sebenar?

-Sinus Bilasan: Gunakan setengah satu sudu teh garam dan secawan air suam untuk menghidu hidung dan meniup keluar. Ini adalah sangat pembersihan dan penyembuhan sinus anda

Cuba Diflucan, ubat yang membantu mengalahkan masalah yis.

Menggunakan semburan hidung resdung: ini adalah sesuatu yang bertujuan untuk melegakan gejala-gejala, tetapi tidak menyediakan penawar kerana ia tidak menghilangkan masalah akar.

Ambil Probiotik: ini akan menjadi amat perlu jika anda telah mengambil antibiotik sebelum dan bakteria penting sihat di dalam saluran pencernaan anda akan musnah. Probiotik membunuh semua bakteria yang tidak baik dan anda mesti mempunyai mereka untuk mempunyai saluran penghadaman yang sihat.

Ini akan membantu memberikan kelegaan sinusitis jangka panjang kepada kebanyakan orang yang cuba ia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar