Satu Penghayatan Dana Ullman, Suara Leading Untuk Homeopati di Amerika

Satu Penghayatan Dana Ullman, Suara Leading Untuk Homeopati di Amerika

Pada tahun 2000 semasa pencarian saya untuk pilihan kesihatan alternatif saya telah bernasib baik untuk bertemu Dana Ullman di Phoenix, Arizona semasa Pusat Kebangsaan bagi mesyuarat tahunan Homeopati ini. Sejak itu kami telah berpapasan beberapa kali dan saya bangga untuk dikaitkan.

Dana Ullman adalah Amerika pengarang, penerbit, dan pendidik dan telah bekerja tanpa mengenal penat lelah di jalan homeopati. Ullman menerima MPH dari University of California di Berkeley dan sejak homeopati diajar dan penjagaan kesihatan integratif. Beliau berkhidmat sebagai pengajar di Universiti California di San Francisco. Dia dikaitkan dengan Columbia dan Kemudahan Kajian Harvard Alternatif dan penceramah tetap di universiti, sekolah perubatan, sekolah farmasi dan hospital.

Dia telah mendapat banyak kelayakan dalam perjalanannya. Wartawan John Stossel ABC berita diterangkan Ullman sebagai "jurucakap utama homeopati," katanya.

Ullman menjelaskan isu-isu dengan amalan perubatan konvensional.

"Penjagaan yang pakar-pakar perubatan konvensional menawarkan sering berharga, tetapi kuat dan pelbagai ubat diketepikan terlalu kerap."

Ullman telah memberikan kita satu siri bahan-bahan rujukan untuk membantu kami memohon pilihan penjagaan kesihatan alternatif.
o Panduan Semua orang untuk Ubat Homeopati
o Ubat-ubatan homeopati untuk Kanak-kanak dan Bayi
o Discovering Homeopati, Perubatan untuk abad ke-21
o Panduan Pengguna untuk Homeopati
o langkah untuk Penyembuhan: Hikmah dari Sage, yang ini Rosemary, & Times
o Homeopati Essential
o Satu Minit (atau lebih) Penyembuh

Buku Ullman 2007 Revolusi Homeopati: Mengapa Orang Terkenal dan Wira Budaya Pilih Homeopati perlu dibaca oleh sesiapa sahaja yang menjadi curiga homeopati.

Orang yang menyuarakan pendapat yang bertentangan dengan pemikiran konvensional dan teori akan menarik pengkritik, Dana Ullman tidak terkecuali. Pengalaman saya adalah bahawa dia sentiasa masuk akal dan tidak terikat dengan telunjuk kepentingan kewangan kepada kebenaran awan. Saya amat menghargai Dana Ullman kerana beliau adalah suara yang kedengaran. Promosi tidak mementingkan diri sendiri terhadap perubatan alternatif dan homeopati membantu rakyat Amerika mencari penjagaan kesihatan alternatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar