Hentikan Gejala Jangkitan Yis Segera Menggunakan Ini 2 Barang runcit

Hentikan Gejala Jangkitan Yis Segera Menggunakan Ini 2 Barang runcit

Apabila anda mempunyai jangkitan yis, salah satu perkara pertama yang anda mahu lakukan adalah berhenti simptom kesakitan sebelum anda dapat menyembuhkannya. Tetapi sebelum anda pergi ke pasar raya tempatan anda untuk membeli ubat over-the-kaunter, anda mungkin mahu melihat ke dalam kedua-dua kaedah rawatan semula jadi lebih mudah dan banyak lagi.

Yogurt Yogurt adalah baik untuk sistem penghadaman dan imun kerana ia mengandungi bakteria probiotik mesra seperti acidophilus dan bifidus yang membantu mempertahankan sistem pencernaan anda daripada bakteria tidak baik. Apabila mencari yogurt anda perlu memastikan bahawa ia adalah jelas, tidak mengandungi gula, tiada bahan tambahan, tiada pewarna dan tidak panas dirawat. Anda boleh mendapatkan ini jenis yogurt di kebanyakan kedai makanan kesihatan. Apabila anda mempunyai kadbod kecil yogurt semula jadi, tidak memakannya. Untuk melegakan gejala-gejala anda lebih cepat memohon lapisan tebal topically di kawasan anda terjejas dan biarkan selama kira-kira satu jam sebelum anda membilasnya off.
Bawang putih Bawang putih mempunyai banyak manfaat kesihatan, termasuk yang mempunyai kualiti anti-kulat yang kuat dan boleh melawan jangkitan yis dan secara semula jadi membebaskan anda daripada gejala. Sekali lagi, walaupun ia adalah rawatan yang baik jika anda makan ada pendekatan yang lebih berkesan. Untuk mendapatkan bantuan lebih cepat dengan bawang putih, mencincang ulas bawang putih dan meletakkannya di sudut kain hipoksia tipis a. Masukkannya ke dalam faraj dan meninggalkan di sana selama sekurang-kurangnya 2 jam. Jika anda mahu, anda juga boleh memohon mentah, bawang putih dikupas tanpa kain hipoksia tipis seperti yang diperlukan sehingga simptom jelas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar